perihal saya

My photo
saya hanya memerhati sambil mengkaji.tiada apa yang salah atau betul dalam dunia ini,iahanya perspektif.semua benda adalah "subjektif"

Sunday, February 21, 2010

.post pertama.

.kedai mamak?apa kaitan blog ini dengan kedai yang sememangya sinonim dengan rakyat malaysia.entah,saya pun tidak tahu mengapa "kedai mamak" boleh menjadi tajuk blog saya ini.ahhh,abaikan saje.

.mengenai blog ini,saya hanya akan menceritakan tentang malaysia,bukan dari segi skema(seperti sejarah ke apa ke)tetapi dari pandangan saya sebagai seorang pemerhati.mungkin cara penulisan saya agak bosan tetapi cubalah baca apa yang saya tulis dan cuba kaji.jangan percaya segala apa yang saya tulis kerana tiada salah dan tiada betul,ia hanyalah perspektif.

.perihal saya pula,cukuplah saya menjadi seorang pelayan kedai mamak,memerhati sambil mengkaji.meneliti sambil menkritis.identiti saya biarlah menjadi tanda tanya,kerana kalau kamu mengenali saya,kamu tidak akan percaya saya akan menulis di dalm blog yang agak skema ini.ya,ini blog kedua saya,masih aktif menulis blog di blog pertama itu tetapi biarlah blog ini menjadi luahan dan kritikan saya tentang kita sebagai rakyatnya.

.ok,ini hanyalah permulaan saya sebagai penulis blog skema.

No comments: